Концепція
Команда Subaru мала за мету створити автомобіль з новим рівнем досконалого керування, що є втіленням комфорту та задоволення від руху не тільки для водія, але й для всіх пасажирів. Було досягнено оптимального балансу між однаково важливими характеристиками безпеки та екологічності. З потужним та привабливим зовнішнім дизайном поєднуються багатофункціональність та практичність позашляховика; новий Outback репрезентує нові переваги ідеального універсального "кросовера".
Приголомшливі динамічні характеристики з упевненістю
Простір та комфорт
Оновлення комплектації та встановлення нової системи шасі дозволило підвищити рівень комфорту всіх пасажирів, а також збільшити розмір та практичність салону автомобіля.
Безпека та економічність
Модельний ряд
Для європейського ринку наявні три види моделей: 2.5i ! з горизонтально-опозитним 4-циліндровим дизельним SOHC двигуном об'ємом 2.5 л; 3.6R ! з горизонтально-опозитним 6-циліндровим DOHC двигуном об'ємом 3.6 л; та 2.0D ! з горизонтально-опозитним 4-циліндровим дизельним DOHC двигуном об'ємом 2.0 л з турбонаддувом. На українському ринку автомобілі з дизельним двигуном поки що не доступні.
2.5i
3.6R
* SI!DRIVE
Режим Intelligent: Забезпечує м'яку вихідну потужність. Оптимальне використання для економії палива під час руху на довгі дистанції та у місті.
Режим Sport: Забезпечує лінійне прискорення з чудовою реакцією двигуна. Оптимальне використання для спортивного руху на звивистих дорогах та швидкісних магістралях.
Режим Sport Sharp: Забезпечує швидке прискорення. Найкраще використовувати, коли Ви просто хочете отримати задоволення від керування.
2.0D
Це перший у світі пасажирський автомобіль масового виробництва, оснащений дизельним горизонтально-опозитним 4-циліндровим DOHC двигуном SUBARU BOXER DIESEL об'ємом 2.0 л з турбонаддувом. Окрім переваг руху з обертальним моментом дизельного двигуна, нова модель також відповідає вимогам Euro 5 щодо викидів відпрацьованих газів. Встановлення закритого дизельного сажового фільтра (DPF), що сприяє зменшенню твердих часточок у відпрацьованих газах, забезпечує подальше вдосконалення роботи вихлопної системи. Моделі з дизельним двигуном BOXER DIESEL оснащені 6-ступінчастою МКПП, що забезпечує плавне та спортивне керування, виняткову багатофункціональність та є екологічно чистішою, порівняно з іншими моделями.
Комплектація
Комплектація, зосереджена на просторі
У питанні комплектації автомобіля увагу зосереджено на створенні просторішого салону, за рахунок збільшення габаритної висоти, габаритної ширини та колісної бази автомобіля. Порівняно з попередніми моделями висоту салону збільшено на 40 мм, відстань між правим та лівим сидіннями - на 30 мм та відстань між передніми та задніми сидіннями - на 62 мм. Крім цього, автомобіль оснащено великими сидіннями, які збільшують простір навколо кожного пасажира, що сприяє створенню комфортних умов для всіх пасажирів під час подорожі.
Форма кузова автомобіля забезпечує гарне поле огляду та легке керування
Для створення кузова, що забезпечує водночас гарне поле огляду та просторість салону, зовнішній дизайн автомобіля розроблено таким чином, щоб не зменшувати поле огляду та мінімальний діаметр повороту, характерний для автомобілів Subaru. В результаті ми створили автомобіль, що має мінімальний діаметр розвороту в 11.0 м та водночас надзвичайно просторий салон.
Відкрите поле огляду
Ми звернули особливу увагу на створення світлого, комфортного салону для всіх пасажирів. Форма вікон та дизайн стійок вдосконалені, щоб зробити простір задньої частини салону більш відкритим. Двері з підйомним склом, що збільшують отвір задніх дверей, полегшують доступ до сидінь заднього ряду.
Виняткові дорожні якості
Дорожній просвіт у 200 мм забезпечує неперевершені дорожні якості позашляховика. В результаті, Ви відчуваєте комфорт під час руху навіть по нерівних та засніжених дорогах.
Практичність
Ми збільшили корисний простір завдяки великому та об'ємному багажному відділенню та великої кількості місць для зберігання речей.
Збільшене багажне відділення
Надзвичайна практичність забезпечується завдяки збільшеній ширині та висоті багажного відділення при незмінній глибині - щоб дістатися до речей немає необхідності далеко тягнутися. На дверях багажного відділення встановлено електромагнітний перемикач, що спрацьовує від легкого натискання.
Сидіння
Комфортні крісла дозволяють пасажирам краще розслабитися, а функції сидінь забезпечують гарну підтримку положення пасажирів під час руху. Глибока ввігнута поверхня спинки передніх сидінь забезпечує більше простору для колін задніх пасажирів.
Для зручності та комфорту сидіння водія оснащено електроприводом регулювання сидіння у 10-ти положеннях, включаючи регулювання поперекової опори. Разом зі шкіряним оздобленням (опція) сидіння водія також буде оснащено функцією запам'ятовування положення. В пам'ять можна внести два положення сидіння. Сидіння переднього пасажира в моделі 3.6R оснащено електроприводом регулювання у 8-ми положеннях, за умови вибору шкіряного оздоблення сидіння.
Якщо вибрано функцію запуску двигуна за допомогою кнопки, положення сидіння можна внести у пам'ять ключа системи доступу. Коли положення сидіння внесено у пам'ять ключа системи дистанційного доступу, то, навіть після зміни положення, сидіння автоматично повернеться в занесене у пам'ять положення при наступному відмиканні дверей за допомогою вдосконаленого ключа.
Місце для зберігання речей
Подвійна центральна консоль складається з великої кишені та полички, в консоль вмонтована розетка на 12 В та гніздо AUX для підключення додаткових пристроїв. Залежно від типу трансмісії наявні два типи підлокітників. В автомобілях з 6 МКПП встановлено зручний низький підлокітник, а для 5-ступінчастої АКПП та Lineartronic - високий підлокітник, що дозволяє водію уникнути зайвої напруги під час керування. В передній частині центральної консолі зручно встановлені поруч два підсклянники. Пластикову 500-мілілітрову пляшку можна покласти у будь-яку кишеню на дверях, куди також можна помістити коробку з серветками товщиною 5 сантиметрів. В обшивці стелі знаходиться верхня консоль для зберігання окулярів та різних невеликих речей. Вмонтованими підсклянниками обладнано підлокітник задніх сидінь.
Інше устаткування
Вікно з електроприводом зі сторони водія оснащено функцією автоматичного підняття/опускання скла (UP/DOWN). Також автомобіль оснащено автоматичною функцією запобігання затисканню при піднятті скла. Верхній люк з функціями нахилу/опускання та відкриття/закриття скла: це опція для всіх моделей. Функція запобігання затисканню та автоматичний реверс використані для запобігання травмуванням.
Автоматичні склоочисники з датчиками дощу - ця функція виявляє краплі дощу на вітровому склі та автоматично вмикає очисники.
Система дистанційного доступу та запуску двигуна за допомогою кнопки: Двері можна відімкнути простим натисканням датчика контакту під ручкою передніх дверей, маючи при собі ключ доступу. Двері можна замкнути за допомогою перемикача на дверній ручці. Крім цього, можна запустити двигун, не вставляючи ключ, за допомогою кнопки запуску двигуна.
Підігрівачі передніх сидінь: Стандартне обладнання для моделей на українському ринку.
Зовнішній дизайн
Зовнішній дизайн Outback створювався за концепціями "Агресивність" та "Помітність на дорозі". Дизайн нової моделі є втіленням спортивного стилю, відчуття стійкості, що забезпечує система повного приводу AWD, потужності позашляховика, просторого салону автомобіля та виняткової функціональності.
Великі видовжені фари справляють враження на дорозі
Фари, видовжені від передньої до задньої частини кузова, мають тривимірну внутрішню конструкцію та забезпечують незабутнє враження, що справляє такий автомобіль на дорозі. Для досягнення такого зовнішнього вигляду необхідно було змінити розташування складових у відсіку двигуна.
Дизайн передньої частини кузова поєднує стиль Subaru та потужність Outback
Стиль дизайну решітки радіатора та крил кузова, що втілює причетність до родини Subaru, горизонтальний дизайн вікон виявляють потужність позашляховика, наголошуючи на унікальності Outback. Крім цього, передня частина кузова є втіленням відчуття стійкості, що створюється за допомогою круглих функціональних протитуманних фар з обох боків нижньої частини бампера.
Колісні арки втілюють відчуття високої якості руху
Виняткові дорожні якості Subaru та незрівняні характеристики повноприводного автомобіля підкреслюються за допомогою широких масивних поверхонь колісних арок та розширювачів.
Кузов міцний та більш низький в нижній частині та обтічний в зоні кабіни
Нижня частина кузова має максимально просту форму, щоб зробити наголос на масивності кузова для втілення впевненого та спокійного руху. З іншого боку, обтічна кабіна кузова справляє витончене враження спортивного стилю.
Хромовані деталі для підкреслення "шляхетності"
Розкішного та шляхетного вигляду новому Outback надає коштовний блиск деталей кузова з хромованим покриттям. А саме, хромовані молдінги по периметру бокових вікон, не тільки роблять чіткішими контури кабіни кузова, але й підкреслюють тоновану поверхню скла.
Новий дизайн задньої частини кузова втілює оригінальність
Інше стандартне устаткування
Для збільшення практичності рейлінги встановлено безпосередньо на дах. Дзеркала на дверях з електроприводом складання оснащено повторювачами покажчиків повороту LED.
Дизайн салону
Дизайн салону створювався за концепціями "Активність" та "Відчуття якості". Ми намагалися не просто зробити автомобіль більш просторим, але й втілити основні характеристики Outback, серед яких високоякісний та функціональний салон. Завдяки особливій увазі до деталей та комплектуючих салону, не тільки водій, але й усі пасажири можуть з легкістю скористатися будь-якою дрібничкою та насолоджувалися комфортом під час руху.
Панель приладів, що візуально розширює внутрішній простір
Завдяки тому, що лінії поверхонь панелі приладів та оздоблення дверних отворів утворюють прямі кути, створюється враження розширеного простору. Виразні лінії панелі приладів, яку ніби було висічено з великого каменю, створюють виразне та
тривале відчуття нового. Перемикачі зручно розташовані таким чином, щоб водію не доводилося відволікатися від керування. Крім цього, багатофункціональний дисплей розташований над навігаційним дисплеєм на панелі приладів, легко побачити з усіх сидінь.
Важіль перемикання передач, що підсилює враження керування
Важіль перемикання передач для 5!ступінчастої АКПП та "Lineartronic" має коротку рукоятку та простий прямий дизайн, що підвищує зручність користування. Крім цього, в конструкції ручки були використані металеві матеріали, що створюють відчуття потужного ручного керування.
Комбінація приладів
Комбінація приладів складається з чотирьох покажчиків в оправі з алюмінієвим покриттям та рідкокристалічного дисплея посередині. Для покращення видимості покажчики та дисплей постійно світяться, навіть вдень. Покажчики змінюють колір наступним чином: блакитний при ввімкнені запалювання та білий при вимкненому запалюванні. При переведені замка запалювання в положення ON стрілки покажчиків рухаються до максимального положення, а потім швидко повертаються у початкове положення, що підвищує захват від керування.
В моделях з дизельним двигуном встановлені індикатор свічок накалювання, попереджувальна лампа водовідстійника та попереджувальна лампа дизельного сажового фільтра.
Багатофункціональний дисплей
Багатофункціональний дисплей відображає цифровий годинник, зовнішню температуру повітря та інформацію щодо витрати палива. Він знаходиться посередині центральної панелі, де його легко можна побачити зі всіх сидінь. Ви можете обрати дисплей з показаннями поточної витрати палива, середньої витрати палива, пробігу або вимкнути дисплей. З міркувань наочності та безпеки була встановлена попереджувальна лампа не пристебнутого ременя безпеки пасажира переднього сидіння.
Рульовий механізм
Комфорт
Обладнання автомобіля розроблено у відповідності до концепції подальшого вдосконалення внутрішнього інтер'єру та підвищення комфорту під час руху.
Кондиціонер повітря
Всі моделі оснащено двозонними повністю автоматичними кондиціонерами повітря. Конденсатор, що охолоджує нижче температури конденсації, сприяє збільшенню ефективності компресора та холодоагента, а також системи охолодження повітря в цілому. Всі моделі оснащені задніми каналами підігріву. Деякі моделі оснащені системою вентиляції для задніх сидінь, що збільшує комфорт пасажирів на задніх сидіннях. Оскільки дизельний двигун має гарну теплову ефективність, рідина у двигуні може не прогріватися достатньо в процесі нормального руху, для цього використовується нагрівач з Позитивним Температурним коефіцієнтом (ПТК-нагрівач), що забезпечує додатковий підігрів до оптимального температурного режиму одразу після запуску двигуна та у місцевостях з низькою температурою повітря.
Аудіосистема та навігаційна система
Аудіосистема преміум класу (СD-чейнджер на 6 компакт-дисків та AM/FM тюнер) в усіх моделях. Покращено характеристики радіоприйому. На задньому склі встановлено дві високоефективні антени. На відміну від звичайного тюнера, що обирає для відтворення чіткіший сигнал від однієї з двох антен, використання метода фазової диверсифікації подвійними блоками настроювання, забезпечує поєднання сигналів від двох антен для найкращого звучання. Крім цього, блок настроювання "IF DSP" ефективно зменшує шуми, мінімізує спотворення сигналу за допомогою цифрової обробки сигналу радіоприймача. Налаштування відрегульовані спеціально для нового Outback, автомобіль оснащено вмонтованим параметричним частотним коректором та функцією налаштування часу. Завдяки системі SRS CS Auto та 6 динамікам, включаючи встановлені на панелі приладів високочастотні динаміки, досягається дійсно реалістичне звучання. Окрім MP3/WMA та CD!R/RW, підтримується також функція телефонів, що залишає руки вільними, з технологією Bluetooth. Перемикачі контролю аудіосистеми та функцій телефону, встановлені на кермі, для забезпечення можливості їх зручного використання під час руху.
Навігаційна система DVD та аудіосистема
Для навігаційної системи встановлюється великий 8-дюймовий екран VGA високої розподільної здатності та потужний центральний процесор на 600 МГц для покращення візуального доступу та більшої зручності. Для підсвічування екрану та підвищення рівня комфорту використовуються світлодіоди (LED), щоб інформація завжди відображалася чітко навіть одразу після запуску двигуна, а також для підвищення рівня екологічності автомобіля. Автомобілі з навігаційною системою оснащені камерою заднього огляду, що знаходиться на задній двері (стандартне обладнання). Система дозволяє вивести зображення з камери та відображає рекомендації (наприклад щодо місця паркування) на навігаційному екрані, що допомагає водієві під час руху назад та паркування.
Аудіосистема не тільки чудово налаштована та має нові динаміки на дверях, але й оснащена системами Dolby Pro Logic та Audyssey MultEQ, що допомагають створити об'ємне просторове звучання. Система забезпечує з'єднання з аудіопристроями за допомогою Bluetooth та використання функції мобільних телефонів, що дозволяє залишати руки вільними. Голосова активація мікрофону дозволяє робити дзвінки, уточнювати місця призначення та користуватися аудіопристроями. Підтримується функція відтворення DVD-відео.
Двигун
Вдосконалення двигуна спрямовані на досягнення такого ж високого рівня економії палива та експлуатаційних характеристик, як і в існуючій моделі, або навіть на перевершення їх. Для європейського ринку наявні три типи двигунів. На українському ринку дизельні двигуни поки що не доступні.
Трансмісія
Нова безступінчаста КПП "Lineartronic" - це поздовжньо розташована безступінчаста КПП "Lineartronic" ланцюгового типу, що представляє нове покоління трансмісійних систем Subaru для пасажирських автомобілів з системою повного приводу (AWD. Цей двигун встановлено на моделі 2.5i. Найбільшою перевагою безступінчастої КПП є активне використання діапазону обертів двигуна. Разом із активним використанням цієї переваги КПП "Lineartronic" забезпечує лінійне прискорення та природне керування, що повністю відповідає намірам водія.
Високоефективний, компактний дизайн КПП
Замість металевих ременів в безступінчатій КПП використовуються ланцюги для передачі обертального моменту між двома шківами, з яких складається варіатор (пристрій для зміни швидкості). КПП має компактний дизайн та більшу ефективність передачі обертального моменту. На вищих передачах, що забезпечують гарну економію палива, ефективність передачі обертального моменту краще приблизно на 5% порівняно з КПП ремінного типу. Крім цього початковий шків зміщено по відношенню до колінчастого вала для зменшення опору трансмісійного мастила. Точний контроль гідравлічного тиску відповідно до передачі обертального моменту дозволяє зменшити тертя ланцюга та втрати гідравлічної системи. В результаті досягається економна витрата палива.
6-ступінчаста МКПП встановлена на модель 2.5i та моделі з дизельним двигуном Boxer об'ємом 2.0 л. Завдяки оптимізації конструкції механізму приводу та конфігурації перемикання передач нова КПП має таку саму довжину, що й існуюча 5-ступінчаста МКПП. Для легкого та зручного перемикання передач, а також винятково тихої роботи механізму трансмісію оснащено тросовим приводом та синхронізатором з вуглецевого матеріалу для 1-ї та 2-ї передачі, що забезпечує виняткові експлуатаційні характеристики. Розширений діапазон передаточних чисел до шести, зменшена витрати палива дозволили вдосконалити дорожні якості автомобіля та збільшити шумоізоляцію під час руху з високою швидкістю.
Привод
В основі якісного керування Outback продовжує традиції оригінальності.
Симетрична система повного привода (AWD)
Це оригінальна система повного приводу Subaru (AWD), що втілює в життя задоволення від керування автомобілем, яке базується на високих експлуатаційних якостях та надійності автомобіля. Завдяки перевагам, які надає горизонтально-опозитний двигун та поздовжньо розташована симетрична система повного приводу AWD, що характеризується також оптимальним поперечним балансом, новому Outback притаманна чудова лінійна реакція керма під час здійснення повороту та висока стійкість під час прямолінійного руху, незважаючи на висоту. Також, автомобіль має характерні для кросовера переваги: чудові дорожні якості на нерівних дорогах та стійкість за поганих погодних умов. Нова модель Outback має вдосконалену систему безпеки, яку забезпечує унікальна конструкція кузова та нова опорна рама двигуна, що збільшують безпеку пасажирів у разі зіткнення. Три типи центрального диференціала та система AWD визначають тип трансмісії автомобіля.
Система опорної рами
Для зменшення вібрацій та шумів й підвищення комфорту під час руху ми розробили нову раму кріплення двигуна вперше після Subaru 1000 (першого малогабаритного автомобіля Subaru, що був випущений у 1966 році). Для вдосконалення рівня комфорту, експлуатаційних характеристик та безпеки під час зіткнення, двигун та трансмісія встановлюються на опорну раму, що кріпиться до кузова автомобіля зі сторони трансмісії, замість традиційного встановлення двигуна безпосередньо на кузов автомобіля. Окрім встановлення опорної рами, ми оптимізували конструкцію вихлопної системи, щоб підвищити екологічні характеристики моделі з турбонаддувом.
Підвищення безпеки при зіткненні
У випадку лобового зіткнення рама стискається спереду, а силова установка та поперечна рама підвіски зсувається назад. В результаті, підвищилися характеристики поглинання енергії від удару головною рамою, що забезпечує вищий рівень безпеки автомобіля.
Вдосконалені дорожні якості
Встановлення передньої підвіски підвищеної жорсткості забезпечує швидку реакцію на повертання керма.
Передня підвіска
Автомобіль укомплектовано підвіскою зі стійками. Жорсткість підвіски забезпечується встановленням нижнього важеля на опорну раму. Це забезпечує зменшення вібрацій, що робить реакцію керма швидшою та забезпечує гарну шумоізоляцію. Крім цього, збільшено радіус стабілізатора, що дозволило покращити бокову жорсткість підвіски без зміни коефіцієнту жорсткості головної ресори. Це забезпечує гарне зчеплення автомобіля з дорогою під час проходження поворотів та високий рівень комфорту під час руху. Крім цього, разом з використанням шин з більш широким протектором, були вдосконалені характеристики зчеплення шин з дорогою, завдяки збільшеному ходу колеса та оптимізованим геометричним характеристикам.
Задня підвіска
Моделі оснащено низькою двохважільною незалежною підвіскою. У використаній конструкції всі ланки підвіски та задній диференціал встановлені на опорну раму двигуна за допомогою втулок, а великі втулки встановлені між опорною рамою та кузовом автомобіля. Завдяки мінімізації вібрацій та шумів, що виникають при контакті автомобіля з дорожнім покриттям, ми підвищили рівень комфорту та шумоізоляції автомобіля.
Гальма
Жодна з моделей не комплектується запасним колесом. Для зменшення ваги автомобіль оснащено комплектом для ремонту пошкодженої шини.
Кузов
Основна конструкція кузова являє підсилювальну раму, кожен компонент якої є взаємопов'язаним з іншими, яка отримала високі оцінки у випробуваннях на безпеку при зіткненнях у багатьох країнах. Кузов автомобіля гарантує безпеку пасажирів при зіткненні з будь!якої сторони, що досягається за допомогою встановлення взаємопов'язаних рам кожної стійки, які підсилюють дверні отвори в задній та передній частинах, утворюючи єдине захисне поле кузова. Міцність та жорсткість компонентів кузова нової Outback, що є втіленням концепції безпеки, збалансована для оптимізації конструкції, що поглинає енергію від удару під час зіткнення.
У випадку лобового зіткнення опорна рама передньої частині кузова зминається, що дозволяє силовій установці посунутися назад від основи. В результаті утворюється більша відстань, на яку може посунутися назад силова установка, що дозволяє головній рамі більш ефективно поглинати енергію удару.
При боковому зіткненні оптимальна конструкція дверей забезпечує достатньо простору для деформації. Крім того, двері автомобіля оснащено обмежувачами, щоб запобігти вгинанню нижньої частини задніх дверей в салон автомобіля.
Переднє сидіння
Замість додаткової конструкції, що запобігає травмам голови та шиї, ми вдосконалили основу та внутрішню конструкцію сидіння, збільшили його жорсткість, щоб підвищити рівень та ефективність захисту, що забезпечується самим кріслом. Завдяки встановленню пружин у спинці сидіння, замість активного підголівника, який виконує таку саму функцію, ми значно підвищили комфорт сидіння. Для запобігання травмуванню голови, сидіння оснащено підголівниками, що поглинають енергію від ударів.
Подушки безпеки SRS
Всі моделі оснащено передніми подвійними, боковими подушками безпеки та подушками-шторками безпеки.
Функція захисту нижньої частини ніг для сидіння водія
Вдосконалена внутрішня конструкція рульової колонки забезпечує захист колін водія у
випадку зіткнення. Достатній простір сприяє більш ефективному поглинанню енергії від удару, а встановлення захисного щитка для колін забезпечує додаткове підвищення рівня безпеки пасажирів. Крім того, автомобіль оснащено травмобезпечними педалями та підніжкою.